برای چشم‌هایش...

این کلمه‌ها نذر هستند

برای چشم‌هایش...

این کلمه‌ها نذر هستند

زادروز

دوشنبه, ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۳۵ ق.ظ
دوره کودکی و نوجوانی فکرها و ایده‎های مختص آن دوران را اغلب روی آیینه بخارگرفته حمام می‌نوشتمشان و بعد هم کاسه‎ی آب داغ حواله‎ی آیینه می‌کردم که همه‎اش پاک می‌شد.

 حالا هم روال همان است با این تفاوت که زندگی واقعیت‎هایش را با همه قدرت در هر جایی که امکان داشته باشد فرو می‎کند.

33 رهایم کرد. پرتاب شدم به عالم 34. عددی خاص و شکیل. این یعنی آن که امسال باید کاری کنم که تا به حال انجام ندادمش. که بعدها اگر بودم و خواستم مرور کنم، آهسته زیر لب بگویم این کار رو 34 سالگی انجام دادم.

خدا را شکر 4 ساله‌ای و ستاره‎ای هست که در تعالی 34 سالگی اساسی به دادم می‎رسد.

  • امیر اسماعیلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی